به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

هتل های روستای ابیانه

جاذبه های توریستی و گردشگری

هتل های روستای ابیانه

هتل های روستای ابیانه , روستای ابیانه یکی از روستاهای معروف ایران و اصفهان به حساب می‌آید. این روستا دارای دو هتل مناسب برای اقامت گردشگران است. در این مقاله به معرفی هتل ابیانه و هتل ویونا می‌پردازیم.

استان اصفهان یکی از مناطق گردشگری کشور است که سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را میزبانی می‌کند. اغلب شهر‌های این استان دارای جاذبه‌های گردشگری مختلفی هستند و همین موضوع باعث می‌شود که تمام آن‌ها مورد توجه گردشگران قرار گیرند. روستای ابیانه نیز یکی از این مناطق گردشگری اصفهان به حساب می‌آید. این روستا که از توابع شهرستان نطنز است در ۴۰ کیلومتری شمال غربی این شهر قرار دارد.

ابیانه یکی از معروف‌ترین روستاهای ایران به حساب می‌آید و دلیل این موضوع نیز وجود بناهای تارخی و ساختمان‌هایی با معماری بومی منطقه است. این روستا در ۳۰ مرداد ۱۳۵۴ به عنوان یکی از آثار ملی ایران با شماره ۱۰۸۹ ثبت شده است. گردشگران به دلیل زیبایی‌ها و آب و هوای مناسب آن می‌توانند ساعات خوشی را در روستای ابیانه بگذرانند. اما اگر قصد اقامت در ابیانه را نیز داشته باشید، این روستا دو هتل مناسب دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هتل ابیانه

هتل های روستای ابیانه

هتل های روستای ابیانه

هتل ابیانه هتلی جالب و آرام برای اقامت گردشگران به حساب می‌آید. برای ساخت این هتل اقدامات مختلف محاسباتی و پردازش ساختمانی انجام شده است تا بنای آن شبیه به ساختمان‌های محلی باشد. حتی در ساخت این هتل نیز از مواد و مصالح بومی استفاده شده است. هتل ابیانه در سال ۱۳۸۶ در زیر بنای ۲۵۰۰ متر در ۴ طبقه افتتاح شد. هتل مذکور دارای ۳۵ اتاق است.

هتل های روستای ابیانه

از امکانات این هتل می‌توان به لابی، صندوق امانات، پارکینگ، فروشگاه و غرفه، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات راهنمای تور اشاره کرد. کارکنان این مجموعه به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. این هتل دارای فضایی سنتی برای نشستن در بیرون از هتل است و فضایی تابستانه و مکانی برای پیاده روی نیز در این هتل وجود دارد. پارکینگ و اینترنت در این هتل نیز از خدمات رایگان به حساب می‌آیند.

اتاق‌های این هتل بدین شرح هستند:

اتاق دو تخته
اتاق سه تخته
اتاق چهار تخته
اتاق پنج تخته
سوئیت شش تخته

هتل ویونا

هتل های روستای ابیانه

هتل های روستای ابیانه

هتل ویونا هتلی سه ستاره در روستای ابیانه است. این هتل از ۴ طبقه تشکیل شده که ۳۰ اتاق برای میزبانی گردشگران دارد. شروع خدمت دهی این هتل به سال ۱۳۸۵ باز می‌گردد. رستوران هتل ویونا در طبقه نخست این مجموعه قرار دارد و می‌تواند به صورت همزمان ۳۰۰ نفر را میزبانی کند.

هتل های روستای ابیانه

از جمله امکانات این هتل می‌توان به لابی، تاکسی سرویس، فروشگاه و غرفه، رستوران، چایخانه، رستوران سنتی، مکانی برای بازی پینگ پنگ و فوتبال دستی، اینترنت در لابی، نمایی از دشت و روم سرویس اشاره کرد. لازم به ذکر است که اینترنت و پارکینگ در این هتل نیز از جمله خدمات رایگان هستند. البته پارکینگ این هتل سرپوشیده نیست.

اتاق‌های هتل ویونا ابیانه بدین شرح هستند:

اتاق دو تخته دبل
اتاق دو تخته توئین
اتاق سه تخته
اتاق چهار تخته
اتاق پنج تخته
سوئیت برای ۴ نفر + ۲ نفر اضافه

هتل های روستای ابیانه

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک