به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۵ مکان مرموز جهان که باعث کابوس می‌شوند + عکس

جاذبه های توریستی و گردشگری

به گزارش جام‌‌جم آنلاین به نقل از کجارو،در این گزارش تصویری ۵ مکان مرموز و ترسناک جهان که بازدید از آنها می تواند موجب کابوس شبانه شود ، ارائه می شود.

جنگل Aokigahara، ژاپن


در کشور ژاپن جنگلی به نام Aokigahara وجود دارد که در بخش زیرین کوه فوجی قرار گرفته است. اما این جنگل در بین مردم به جنگل خودکشی شناخته می‌شود. دلیل چنین لقبی برای جنگل Aokigahara این است که در آن افراد بسیار زیادی خودکشی می‌کنند و در حقیقت آخرین جایی است که برخی افراد ژاپنی در کره زمین می‌بینند.


بیمارستان Hellingly، انگلستان


شاید بتوان گفت که بیمارستان Hellingly در واقع یک بیمارستان نیست و برای مدت ۹ سال به عنوان یک مکان برای نگهداری دیوانگان مورد استفاده قرار گرفته است. با تغییر سیاست‌های درمانی در خصوص این مبتلایان، درهای بیمارستان مذکور به مدت ۱۰ سال بسته شد. گفته می‌ِشود بازدیدکنندگان در این بیمارستان می‌توانند صدای ناله بیماران تحت درمان را بشوند و بدون‌شک بازدید از چنین بنایی می‌تواند بسیار ترسناک باشد.


جزیره عروسک‌ها


جزیره عروسک‌ها اغلب با نام Isla de Muneca شناخته می‌ِشود و در مکزیک قرار دارد. جزیره عروسک‌ها یک مکان بسیار عجیب و خیالی است که از اغلب درختان آن عروسک آویزان شده‌است. هیچ ادعای مثبتی در خصوص اینکه چرا عروسک‌های مذکور از طریق درختان اعدام شده‌اند، وجود ندارد و مردمان محلی بر این باور هستند که مردی در چندین سال پیش دختری را که در کانال غرق شده بود، پیدا کرده و برای جاودان نگهداشتن خاطره او، این عروسک‌ها را از درختان آویزان کرده است.
نیروی دریایی سلطنتی انگلستان

نیروی دریایی سلطنتی انگلستان در طول جنگ جهانی دوم سکوهایی را در حریم ساحلی خود برپا کرد که از طریق آن‌ها بهتر می‌توانست برابر حملات دریایی مقاومت کند. این قلعه دریایی در حال حاضر رها شده است و صرفا یادآوری ناراحت‌کننده ای از جنگ جهانی دوم است.


ایستگاه مترو City Hall، نیویورک

ایستگاه مترو City Hall یک راز در شهر شلوغ نیویورک است که همچنان از این راز به خوبی محافظت می‌ِشود. هیچ قطاری در حال حاضر از این تونل و ایستگاه عبور نمی‌کند و به مدت ۷۰ سال است که تبدیل به مکانی متروکه شده‌ است. این تونل در زیر مرکز عمومی شهر قرار دارد و تا سال ۱۹۴۵ مورداستفاده قرار می گرفت.

منبع : jamejamonline.ir

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک